ترجمه اهنگ ONE THING- 1D

ترجمه اهنگ ONE THING- 1D

I've tried playing it cool
خیلی تلاش کردم که باحال به نظر برسم
But when I'm looking at you
اما وقتی بهت نگاه می کنم
I can’t ever be brave
اصلا نمیتونم شجاع باشم
'Cause you make my heart race
چون تو باعث میشی قلبم به تپش بیوفته
 
[Harry]
Shot me out of the sky
منو وسط اسمون پرت کردی
You're my kryptonite
تو نقطه ضعف منی
You keep making me weak
تو باعث میشی من احساس ضعف کنم
Yeah, frozen and can't breathe
آره ، یخ بزنم و نتونم نفس بکشم
 
[ZEIN]
 
Something’s gotta give now
یه چیزی الان قراره داده بشه
Cause I’m dying just to make you see
برای اینکه من دارم میمیرم تا فقط بهت نشون بدم
That I need you here with me now
که من بهت احتیاج دارم که اینجا باهام باشی
'Cause you've got that one thing
برای اینکه تو اون یه چیزو داری
 
[ALL]
 
So get out, get out, get out of my head
پس از ذهنم بیرون بیا 
And fall into my arms instead
و بجاش بیفت تو بغلم
I don't, I don't, don't know what it is
من نمیدونم اون چیه
But I need that one thing
اما من به اون یه چیز احتیاج دارم
And you've got that one thing
و تو اون یه چیزو داری

[NIALL]
 
Now I'm climbing the walls
من دارم از دیوارها بالا می رم
But you don't notice at all
اما تو اصلا توجه نمیکنی
That I'm going out of my mind
که من دارم دیوونه میشم 
All day and all night
هر روز و هرشب
Something’s gotta give now
الان قراره یه چیزی داده بشه
Cause I'm dying just to know your name
برای اینکه من دارم میمیرم تافقط اسمت رو بدونم
And I need you here with me now
و الان بهت احتیاج دارم
'Cause you've got that one thing
برای اینکه تو اون یه چیزو داری

So get out, get out, get out of my head
پس از ذهنم بیرون بیا 
And fall into my arms instead
و بجاشبیفت تو بغلم
I don't, I don't, don't know what it is
من نمیدونم اون چیه
But I need that one thing
اما من به اون یه چیز احتیاج دارم
And you've got that one thing
و تو اون یه چیزو داری

Woah-oh-oh-oh
Woah-oh-oh-oh
Woah-oh-oh-oh

[Harry]
You've got that one thing
تو اون یه چیزو داری
[Liam]
Get out, get out, get out of my head
پس از ذهنم خارج شو
And fall into my arms instead
و به جاش بیا توی بقلم
[Chorus]

So get out, get out, get out of my head
پس از ذهنم خارج شو 
And fall into my arms instead
و بجاش بیا تو بغلم
I don't, I don't, don't know what it is
من نمیدونم اون چیه
But I need that one thing
اما من به اون یه چیز احتیاج دارم

So get out, get out, get out of my head
پس از ذهنم خارج شو 
And fall into my arms instead
و بجاش بیا تو بغلم
I don't, I don't, don't know what it is
من نمیدونم اون چیه
But I need that one thing
اما من به اون یه چیز احتیاج دارم
  1. Yeah, you've got that one thing
  2. و تو اون یه چیزو داری

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:ترجمه اهنگ ONE THING , ترجمه ی اهنگ های1D, ] [ 15:45 ] [ arnika hana ]
[ ]